Kittenz lead the way

úterý, února 14, 2006

LEGO a horor

Jestli jste si jako malý hráli s chevou, lituju vaše dětství, protože tahle levná tuzemská náhražka LEGA vám moc na fantazii a kreativitě určitě nepřidala. Ti šťastnější mohli prožít zlaté chvíle s LEGEM a do umrtvení stavět, co je napadlo. Že to některé nepustí ani po letech, kdy by už dávno měli podávat krabice s LEGEM vlastním ratolestem je jaksi riziko. Ale výsledkem někdy mohou být naprosto kouzelné a zvrácené věci, kterými jsem se bavil o víkendu i já, a to dokonce aktivně.

LEGO filmy jsou hodně zajímavým fenoménem a fanouškovské nadšení nezná mezí. Z těch lepších kousků, co se válí na netu by vaší pozornosti neměl uniknout filmeček s vše říkajícím názvem Batman: Revenge – nic menšího než pocta Temnému rytíři města Gotham vyvedená v hranatých obrysech lego kostek. Včetně propracovaných světelných (!) efektů a batmobilu.

Ještě zajímavějším počinem (alespoň pro mne) skrývají stránky http://www.spiteyourface.com/dead/ . Srdce hororového fandy zaplesá nad nádherně provedeným béčkem, inspirovaným zombie filmy, kde si jednu z rolí střihl Pinhead (modří už vědí, že jde o filmovou sérii Hellraiser od Cliva Barkera). Finální masakr v podání armády LEGO-zombie je skvostný a to včetně příslušných gore efektů (sekáček na maso v těch správných rukou dělá divy). Mňam.

1 Comments:

At 8:49 odp., Blogger Zdeněk said...

Už jsem viděl leccos, ale tento LEGO Horror mě docela překvapil :-). A to vedu Lego e-shop.

 

Okomentovat

<< Home