Kittenz lead the way

úterý, září 12, 2006

Kasabian - Empire

Začneme od konce. Rovnou vám řeknu, že tahle deska je slabá jako čaj s rumem bez rumu. Nejprve jsem propadl málem epileptickému záchvatu a nekontrolovanému třesu, když jsem se dozvěděl, že Kasabian chystají novou desku. Ta stará mě baví moc. O to víc jsem se těšil (asi jako každý, kdo na tom byl stejně jako já). Pak to vyšlo a všichni kolem už ji měli. Jen já ne. Recenzenti ji buď odpráskli, nebo vynesli do nebe, a já nevěděl, co si mám myslet. No teď v tom mám jasno – nic moc. 11 tracků ze kterých si zapamatujete akorát tak tři – otvírací Empire, Shoot The Runner a tanečně našláplou Stuntman. Vyměkli? Tak bych to nenazýval. Uhlazené není to pravé, ale napadne vás jako první. Pořád tlačí na kytary jako lepší klon Oasis, ale tentokrát tomu něco chybí (Osobitost? Blbost. Originalita? Kdo je dneska originální?). Občas se dokonce nebojí trochu se instrumentálně rozmáchnout (Sun Rise Light Flies). Místy si berou i to lepší z raných Primal Scream (song Apnoea). Jaké to album teda je? Kluci z Kasabian v tom mají jasno – v kulturním reportu na Euronews (tady se, milá Česká televize, přiuč, jak vypadají kulturní zprávy) o novém albu mluvili. Chtěli, aby bylo „more sweeter“. Hodnocení ve hvězdičkách ode mě snad nečekáte?
(2/5)

4 Comments:

At 10:50 odp., Blogger Vrm vrm mazlíčkové said...

jasne, pipettes, taky se mi tu vali a vidim to zatim stejne :)
jsem rad, ze jeste zijes, nikdo o tobe neslysel pekne dlouho. zmizels jako Richey James z Manic Street Preachers :)

 
At 11:24 odp., Blogger Redlum said...

The Pipettes jsou fajn...miluju "Pull Shapes":)

 
At 11:25 odp., Blogger Redlum said...

Jinak jsem si Kasabian taky stahnul, ale jeste neposlechl...:)

 
At 2:40 odp., Blogger Redlum said...

Tsunami_X: Wow! Jsem pocten!

 

Okomentovat

<< Home